close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פונטים לשימוש מסחרי ומיתוג בעזרת הפונט המתאים

מערכת שורשטו סיוון, תשפא26/05/2021

אנשי מקצוע מוכשרים מייצרים את פונטים מיוחדים ומקנים לכל אחד מהם אופי משלו

תגיות:
צילום: freepik
הפונטים השונים תמיד נמצאים סביבנו, גם אם אנחנו לא מרגישים כי מושקעים בהם מאמצים מיוחדים. בפועל, אנשי מקצוע מוכשרים מייצרים את הפונטים האלו ומקנים לכל אחד מהם אופי משלו. צריכים להדפיס אריזות למוצרים? אולי להדפיס ספרים עם פונט ייחודי להם? השורות הבאות בשבילכם.

בין אם אתם עובדים בתחום עיסוק כזה או אחר, או שמא סטודנטים בכלל, אתם כנראה עובדים עם פונטים מסוגים שונים. ואולי לא ידעתם זאת, אבל מסתבר שפונטים הם עולם ומלואו. למעשה, בעזרת הפונט המתאים תוכלו להביע רגש דרך הטקסט שלכם, לא פחות מכך. וכשמדובר על פונטים לשימוש מסחרי, אתם תשמחו לדעת שיש היצע די גדול בשוק של כל מיני פונטים יפהפיים ומדויקים לצרכים שלכם. בואו נבין לרגע ביחד, אילו שימושים קיימים לפונטים ובשביל מה צריך אותם בכלל? כמו כן, האם אפשר לרכוש פונטים לשימוש מסחרי? ואם כן, כמה עולים פונטים? הנה כל התשובות.

פונטים חינמיים לשימוש מסחרי – עד כמה צריך אותם?
כמעט כל אחד מאיתנו עובד עם אפליקציות כמו OFFICE, שכוללות בתוכן גם את WORD. מצד אחד, אנחנו רגילים שלא לייחס משמעות מיוחדת לסוג הפונט. אבל בפועל, מושקעות מחשבות רבות בבחירת הפונט הנכון כאשר השימוש בו הוא מסחרי.
להבדיל משימוש ביתי בפונטים באפליקציות כמו WORD, שימוש מסחרי בפונטים יצריך סיעור מוחין בסיוע גרפיקאים, אנשי פרסום, אנשי מדיה ועוד. בואו ניקח את הדוגמה של ספר ילדים. הדפסת ספר ילדים תצריך מחשבה רבה בבחירת הפונט המתאים, ובדרך כלל הבחירה תיפול על פונטים ילדותיים במידה מסוימת. בעוד שתוכלו למצוא פונטים די בסיסיים בתוכנות כמו OFFICE, תוכלו במקביל למצוא גם פונטים בחינם דרך חברות חיצוניות ופרטיות.

אילו סוגי פונטים אפשר להוריד בתשלום ובחינם מהאינטרנט?
בחברות הפרטיות שמייצרות פונטים, תוכלו למצוא פונטים שמיוצרים בידי אדם, כאלו שמושקעת בהם המון מחשבה ויצירתיות. תוכלו למצוא פונטים שמזכירים את שפת היידיש, פונטים ילדותיים, פונטים קלאסיים ועוד. אם במבחר הפונטים החינמיים לא מצאתם את הפונט שעשה לכם את זה, אתם יכולים לסקור גם את מאגר הפונטים להורדה בתשלום.

בין אם אתם בוחרים בפונט כזה או מסוג אחר, יהיה חשוב להבין את המשמעות של בחירת הפונט. אם למשל אתם מדפיסים אריזה למוצר כלשהוא, הפונט יהיה האלמנט הראשון שבו הלקוח שלכם ייתקל. בשורה התחתונה, בחירת הפונט מהווה מרכיב מהותי במיתוג הכולל של המוצר שלכם. המסקנה היא, שלא מומלץ להתפשר על בחירת הפונט הנכון לכם.

כמה עולים פונטים להורדה?
אם אתם מחפשים אחר פונטים להורדה ברשת, כדאי לדעת שרוכשים את הפונטים האלו במחירים ממוצעים של כ-65 ₪ . בפועל, לא תמיד משתלם להוריד פונטים בתשלום, אבל אין ספק שהפונט יכול לשדרג לכם משמעותית את הפרויקט שלכם.

אם אתם מעוניינים להוריד פונטים בחינם מהאינטרנט, אנחנו ממליצים לכם לצאת מהקופסה של מאגר ה-OFFICE. תוכלו למצוא פונטים בחינם שישקפו בדיוק את מה שהטקסט שלכם אמור לשדר. וגם אם יהיה צורך להוסיף עוד כמה שקלים על פונטים מדויקים לכם, זה יהיה שווה את זה. הפרויקט המוגמר שלכם יקבל את אופיו המדויק ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה